alkategóriák
- Vállalatirányítás (5)
- Vezetői, menedzsment képzések (17)
- Szakmai konferenciák (26)
- Ügyfélszolgálat (2)
- Értékesítés, marketing (5)
partnereinknek
Szakmai továbbképzés
68 találat
-
MUNKAÜGYI CSÚCS - A HR szakma találkozója
Munkaügyi vezetőként, HR igazgatóként Ön sem hiányozhat a szakma találkozójáról. A konferencia kiemelt aktualitását az Új Munka Törvénykönyve adja, mely alapjaiban változtatja meg a munka világát. A Munkaügyi Csúcs című konferencia szervezői egy új fórumot kívánnak létrehozni, amely az elmélet és a gyakorlat egyensúlyának szem előtt tartásával: - központba ...
Tanfolyamot tartó intézmény képzés helye képzés időpontja képzés ára Milton Kft. Egerszalók Érdeklődjön az intézménynél 120.000 Ft
teljes díj -
Szabályos kereskedelmi és marketing gyakorlat szeminárium
Támpontok a hatékony és szabályos marketingtevékenységhez: Hogyan változott a hatóságok gyakorlata az új fogyasztóvédelmi törvényekkel? - Milyen további változások várhatók a Fogyasztóvédelmi Stratégia tükrében? Adatvédelem a Direkt Marketing tevékenységben – legyen hatékony és szabálykövető egyszerre! Fogyasztóvédelmi megfelelőség-biztosítás 2012-ben ...
Tanfolyamot tartó intézmény képzés helye képzés időpontja képzés ára IIR Hungary Ltd Magyarországi Fióktelepe Budapest Érdeklődjön az intézménynél Ár nélkül -
Meggyőzés és érvelés mesterfokon (Managerek Akadémiája - 3. modul)
Az Ön képzésén? Meggyőzés vagy megnyerés? - Betekintés a befolyásolás pszichológiájába - „Győzz meg engem!” – játékos bevezető gyakorlat - A meggyőzés, befolyásolás definíciója és folyamata - Mitől lesz valaki meggyőző? Nonverbális elemek, környezetkezelés, nyelvhasználat, kapcsolat- és bizalomépítés - „Milyen” a hatásos, hiteles üzenet és a ...
Tanfolyamot tartó intézmény képzés helye képzés időpontja képzés ára IIR Hungary Ltd Magyarországi Fióktelepe Budapest Érdeklődjön az intézménynél Ár nélkül -
Masterclass IT Service Desk
Vélemény az előző kurzusról: „Szemléletváltásban segített a tanfolyam, és sok gyakorlati tanácsot kaptam az előadóktól és hallgatóktól egyaránt.” (Reményi Zsófia, Service Desk csoportvezető, Porsche Hingária Kft.) Főbb témák, mely a 3 nap során kifejtésre kerülnek: A Service Desk helye az ITIL-féle gondolkodásban Hogyan épül fel, milyen típusai vannak, ...
Tanfolyamot tartó intézmény képzés helye képzés időpontja képzés ára IIR Hungary Ltd Magyarországi Fióktelepe Budapest Érdeklődjön az intézménynél Ár nélkül -
Kulcsemberek megtartása és motiválása
A képzés szólni kíván: HR vezetőknek, akik érdekeltek kulcsembereik megtartásában HR generalistáknak, akiknek fontos a karriermenedzsment HR menedzsereknek Képzési vezetőknek, akik a belső szakmai igény változásait tartják szem előtt Toborzási specialistáknak, akik hatékonyságukat növelni kívánják Szervezetfejlesztési tanácsadóknak
Tanfolyamot tartó intézmény képzés helye képzés időpontja képzés ára IIR Hungary Ltd Magyarországi Fióktelepe Budapest Érdeklődjön az intézménynél Ár nélkül -
A kommunikáció csábereje
Mesteri fogások a kommunikációban: a játszmák megnyeréséhez, az értékesítési sikerekhez, az alkupozíció erősítéséhez, a kollégák motiválásához, a projektek hatékony működéséhez, és a mindennapi élethez. Ismerje meg a manipuláció egyes szintjeit, alkalmazási területeit, és tanulja meg kivédeni azokat! Mit nyújt Önnek a tréning? • Gyorsabban és ...
Tanfolyamot tartó intézmény képzés helye képzés időpontja képzés ára IIR Hungary Ltd Magyarországi Fióktelepe Budapest Érdeklődjön az intézménynél Ár nélkül -
III. Budapest Calling - Nemzetközi call center szakkiállítás
2012 október 16-18.közt harmadszor kerül megrendezésre a Budapest Calling - Nemzetközi call center szakkiállítás, amely a szakma magyar és külföldi cégeinek, ügyfélszolgálati vezetőinek és szakembereinek kivételes üzleti fóruma, amely kiváló alkalmat biztosít az innovációk megjelenítésére, szakmai tapasztalatcserére, üzletkötésre és személyes ...
Tanfolyamot tartó intézmény képzés helye képzés időpontja képzés ára Humán Erőforrás Alapítvány Budapest X. Érdeklődjön az intézménynél Ár nélkül -
III. Budapest Calling - International call center expo
In October of 2012 Budapest Calling - International Call Center Expo will held in HungExpo G pavilion. This is an exceptional forum for the heads of customer services as well as specialist of Hungarian and foreigner corporations. The exhibition ensures an outstanding occasion for presentation of innovations, exchange of professional experiences. Organizer: www.hea.hu
Tanfolyamot tartó intézmény képzés helye képzés időpontja képzés ára Humán Erőforrás Alapítvány Budapest X. Érdeklődjön az intézménynél Ár nélkül