Időgazdálkodás és hatékony feladatdelegálás (Managerek Akadémiája - 1. modul)
a képzés helyszíne: Budapest
kezdés időpontja: Érdeklődjön az intézménynél
képzési napok és időpontok:
  • kedd
  • szerda
képzés időtartama: 2 nap
képzés díja: Ár nélkül
a díj tartalmazza:
  • A részvételi díj tartalmazza a dokumentáció, ebéd, kávé és üdítő költségeit.

Képzés leírása:

A tréning tartalma:

Én és az idő: jó barátságban vagy örök harcban? - Az időbeosztás személyes tényezői
- Hogyan kezelem a rendelkezésére álló időmet?
- Az egyéni tempó, motiváció, energiaszint szerepe időbeosztásunkban.

"Jó munkához idő kell, profi munkához határidő!" (Ismeretlen szerző)

Hatékony időbeosztást befolyásoló tényezők:

- Információ/tudás a teendőkről, amelyeket meg kell szerveznem

- Prioritási sorrend felállítása

- A külső környezet által befolyásolt tényezők ismerete (tárgyi, személyi)

- Kommunikációs képességeink


Az „időtorta felosztása”:
- Mitől különbözik az Ön „időtortájának” valóságos felosztása az ideálistól? Miért nem tudja megvalósítani az ideálisnak tartott állapotot? Ismerje fel és tartsa kordában az ezeket befolyásoló tényezőket!


Időgazdálkodási technikák, alapszabályok :
- Az időhöz való viszony, mint szerződés és keret;

- Határidők betartása és betartatása;

- Az egyéni és a közös idő szabályozásának kritikus kérdései;

- Az időrabló tevékenységek „leépítése”;

- A megszakítások, kizökkentések minimalizálása;

- Mit jelent a „saját idő” és a „közös idő”;

- Az idő korlátozott erőforrás, ami befektethető és elpazarolható;

- Hogyan tudom asszertív módon uralni az időmet és kezelni mások idejét;

- A kommunikációm és az időkezelésem hatékonyságának összefüggései;

- A sikeres időkezelés személyre szabott technikái;


Időnyomás alatt is őrizze meg nyugalmát – hatékony stressz-menedzsment eszközök:
- Lehetséges stresszfajták és kiváltó okaik;

- Mi váltja ki Önnél a napi stresszt;

- Mit tegyen, hogy egyáltalán ne keletkezzen stressz?

- Stratégiák a stressz kezeléséhez – találja meg a megfelelő alternatívákat

- Gyakorlatok és módszerek a kikapcsolódáshoz;

- Hogyan fordítsa át a munkahelyi stresszt pozitív energiává?


A hatékony delegálás lépései - Hogyan adok visszajelzést?- személyes erősségeim és fejlesztendő kompetenciáim :
- Egyértelmű, pontos és motiváló delegálás;

- A feladatvégzés támogatása és ellenőrzése a szervezet és a munkatársak igényeihez és stílusához illeszkedve;

- A hatékony és nem demotiváló számonkérés;

- Visszajelzés-adás: az elvégzett feladat professzionális értékelése;

- Kinek adhatok át a feladataimból? – hogyan reagálhat, ha NEM-et mondanak Önnek?

- Védje saját idejét - hogyan mondjon NEM-et a hatékonyság érdekében?

Bővebb információ a képzésről
bezár

Iratkozz fel hírlevelünkre!