Ügyfélszolgálati tréner és coach szaktanfolyam
a képzés helyszíne: Budapest II., Hűvösvölgyi út 54.
kezdés időpontja: Érdeklődjön az intézménynél
képzés időtartama: 3X2 napos tanfolyam, napi 8 óra, összesen 48 óra
képzés díja: 298.000 Ft
a díj tartalmazza:
  • 298.000 Ft
  • Több fő együttes beiskolázása esetén kedvezmények.
  • A díj – a vonatkozó jogszabályoknak történő megfelelés esetén - szakképzési alapból finanszírozható.
  • A díj magában foglalja a segédanyagok és a záróvizsga árát is.
képzés formája:
  • egyéni
  • kiscsoportos
  • nagycsoportos

Képzés leírása:

A képzés során megszerezhető kompetenciák:

Az ügyfélszolgálati/ügyfélkapcsolati oktatói, mentori munkakörök/munkafeladatok tartalmának azonosítása
Az ügyfélszolgálati/ügyfélkapcsolati oktatói, mentori munkakörrel/munkafeladatokkal kapcsolatos szakmai elvárásoknak való megfelelés
Aktív, közvetlen, szakszerű részvétel a munkatársak kiválasztásában
Aktív, közvetlen, támogató részvétel a munkatársak képzésében, betanításában
Szakszerű közreműködés a folyamatos, napi szintű motiválásában, ösztönzésben
Aktív, közvetlen, támogató részvétel a kampányfelkészítésekben
Egyéni/páros/csoportos coaching az aktuális szervezeti feladatokhoz kapcsolódóan
A szupervizori /csoportvezetői/ mentori és egyéb szervezeti támogatói hatáskörön belül, ill. ennek megfelelően aktívan, mint belső tréner és coach közreműködni a szervezeti folyamatmenedzsmentben
Minőségbiztosításhoz kapcsolódó szupervizori / csoportvezetői coaching feladatok folyamatos, szakszerű ellátása: egyéni és csoportos visszajelzés, értékelés
Probléma-menedzsment, az ügyfélkiszolgálásban dolgozó munkatársak napi munka során felmerülő krízishelyzetek, konfliktusok megoldásának hatékony, folyamatos és proaktív támogatása

A képzés módszerei:

csoportos képzés (max. 12 fő)
konzultáció (egyénileg, személyesen, telefonon vagy e-mailben)
vizsgára történő egyéni felkészülés az elhangzott előadások, kiadott írásos tananyagok és egyéni konzultációra támaszkodással

A képzés moduljai:

Tréneri, támogatói szerepben modul
Tréneri profil: Szakmai, személyes, társas és módszerkompetenciák
Önismeret: Személyes hatékonyság fejlesztése
Kapcsolatok hálójában: Az együttműködő csoport
Tervezés és szervezés (tréning)
„Tréneri doboz” – Módszervásár
Nem vagy egyedül: Coaching módszertan
On he job: Mentorálás a gyakorlatban
Ügyfélszolgálati munkafeladatok támogatása modul
Ügyfélszolgálat: Filozófia, stratégia, attitűd, viselkedés
Teljesítményelvárások
Fejlesztési célok és módszertan
Ügyfélkommunikációs technikák modul
Kommunikációs alapok és technikák
Konfliktuskezelés és stresszmenedzsment
Korrekció és befolyásolás

Tanárok:

A képzés gyakorlat-orientáltságának biztosítéka az a tény, hogy előadóink 8-12 éves cc vezetési és/vagy tanácsadói, tréneri gyakorlattal rendelkező szakemberek.

Jelentkezés feltétele:

  • Tanári és/vagy tréneri képzettség + minimum 2 év releváns szakmai gyakorlat: Tanárok, oktatók, trénerek, akik iskolarendszerű szakképzésben, felnőttképzésben vagy belső vállalati környezetben folyó alap- illetve továbbképzés keretében ügyfélszolgálati
Bővebb információ a képzésről
bezár

Iratkozz fel hírlevelünkre!